Fröken hosts Make, ja det är jag!

Sitter på jobbet och måste passa mig så jag inte rullar av stolen, känner mig en aning "rolig", vet inte om det beror på att min fru, fröken host hållit låda i natt igen. Jag är kanske inte känd för att vara den bästa sovaren, förmodligen en av dom sämsta, men att då dessutom behöva ligga på helspänn så fort man hör nått ljud från frun bättrar inte på chansen att somna in, provade föresten ögonbindel inatt, när min fru blir sjuk så blir hon sjuk, när hon har hosta så har hon hosta, självklart är det samtidigt synd om henne, men det är svårt att trösta någon när man själv är förtvivlad. I natt tror jag i alla fall hon hostade sönder sig tills hon svimmade och   somnade antar jag.... kanske ska ringa hem o kolla om hon lever....

Inatt blir det sova hos mor i oxelösund, ska hämta min lagade skoda som bråkade när vi skulle lämna min ett år äldre mor i söndags, har haft en hyrbil under tiden och jag blev lite ledsen att min (också fin bil) blev lagad så snabbt, men i mitt psykiska tillstånd är en lite olycka med skodan på hemvägen kanske inte alltför otroligt ....  
image207

Kommentarer
Postat av: Elli

"Prova handbojor"...det fick min man som råd av herr Joel. Lever man som man lär undrar då fru ask...!?

Jasssåååå, bilen är bättre nu!? Ska nog sir cleanford oxå bli så småningom minsann.

2008-03-13 @ 22:53:39
Postat av: Husbandet

Ja livliga fruar nattetid kostar på...Men å andra sidan...jag har ju en bil som fungerar och man kan köra..så jag borde ju inte klaga;)

2008-03-13 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0