The wife took a swim

The 6 week break away from sverige och jobbet has almost walked bye.... bara en transit-natt i Kualan kvar ..zz....Zzz.. men resan har gatt bra bra, har inte gatt pa nagra storre nitar ( som forra Asienresan med bror  ar 2000).
Senaste 2 veckorna har vi varit i ett blott Thailand, som jag kommer ihag det var inte ens monsuntiden sa har regnig men eftersom jag inte dyrkar solen sa mycket klagar jag inte, har istallet utnyttjat tiden fysikt med frugan.... och ibland ensam, efter regn pa Ko Samui pa nyarsaften for vi och halsade pa Koppen i Ao Nang (Krabi) och det var dar vi fick till det, Koppens dykfirma ville inte utbilda oss till dykare, men swiezaren Thoomas -" bra , bra .. roumpa " tog ann oss och larde upp oss till padi divers ( 3 heldagar med fysisk aktivitet... Malin ar fortfarnde sjuk).Klippklattringen dan efter fick jag gora sjalv.
sen dess har vi gjort Bangkok i 3 dagar och tre natter , mest shoppat upp o ner langs khao san road + diverse shoppingcenter, Malin har varvat feberfrossa med asperin (taxi till shoppingcenter) med magproblem med Alvedon (Khao San) tills hon svimmade pa khao san road och istallet skrev lista fran sangen och skickade ut mig.
men jag vill inte hara nagra klagomal pa daliga presenter fran canslatts och om ekarna klagar pa for fa presenter sa snalla forsta jag ar bara en man, och for en man finns det nagot som heter for mycket shopping , im feed up!
nej nu ska jag vall se om frugan fryser, svettas eller mar ok.

Thai kan jag rekomendera men Oil , nja lite for kladdigt for min smak!


Kommentarer
Postat av: Elli

Välkomna hem!!! Vi får se till att träffas snart, innan brunfärgen hinner lämna era kroppar!...eller oxå väntar vi...;P Solen har inte varit sjysst mot oss här hemma. Willcommen zu Schweden!! Kram Elinor och Erik

2008-01-15 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0