bil-hitler och frun

ja hon kallas så, damen som förstör våra bilar där jag bor! Min inneboende Micko hade lånat bilen i natt och parkerat den snet utanför infarten till deras hus ( han hade skrivit på en lapp till mig att han hade hittat en plats men att den var lite tight så han hade ställt sig lite på snedden) , det var inte snö jag skrapade av rutan i morse utan massa löv, grus och jord. dom hade även vänt upp vindrutetorkarna men inte haft sönder dom (förra gången stod jag med baken för nära och då vred dom sönder torkaren bak) !
Med frun går det lite bättre, hon är inne på sin tredje variant antibiotika så nu hoppas vi alla att läkarna har träffat rätt och att hon blir frisk. hon borde snart kunna bli ett fall för dr House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0