Asienresan... just ja den!

Tänkte jag skulle försöka berätta lite om the Great Mekong resan själv, kanske lite bilder, några anekdoter ... men jag är helt slut har inte en lugn stund (förutom på jobbet möjligtvis), ibland vill man bara ta det lugnt när man kommer hem efter jobbet, kanske läsa ut den sista Stieg Larsson boken, dricka lite läsk och sitta på toan ett tag, men dom dagarna är över på grund av 6 lager tapet! Funderar på att hoppa av jobbet ett tag, ta semster kanske plugga igen,eller bli föräldraledig så man får lite tid över ...

image184
men att få ledigt efter 6 veckors semester eller få frun gravid ( - "joel! du inser väll att Vi inte kommer skaffa barn än på flera år") känns inte realistiskt!


Skulle egentligen till Romme Alpin i helgen med CC men orkar/hinner inte, funderar på att kanske spackla över tapeten, men jag vet inte. Leffe säger att det nog är bättre att försöka mätta tapeten med tapetklister men att det nog ändå är bäst att ta bort den...  ja jag vet inte, men frugan brukar ju alltid ha svar på tal, får nog rådfråga henne.....

Kommentarer
Postat av: Elli

Vi kan ta lite semester alla fyra! Åka iväg till något varmt ställe och bara softa. På obegränsad tid. Tills man tröttnar. Skulle sitta fint de! =)

2008-02-07 @ 13:44:40
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: flugan

jag som redan har spacklat en fyrkant á 10x10 cm. var allt det slitet förgäves?

2008-02-07 @ 14:07:06
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0