Träd på golvet

Fick låna en rejäl byggsåg av Noa under helgen så jag passade på att lägga in golv,
perfekt med en deadline så att man får något gjort.

golv
Annars började helgen bra med att jag glömde plånboken på jobbet under helgen.
På lördagen dog bilen, och jag blev tvungen att cykla runt i regn  för att köpa verktyg.
men golvet blev i alla fall klart och det blev kanon... jag är så grymt händig och snygg, rätt stark med...
För er som undrar sov vi en del med, men mest la vi golv, vi och vi, frun jobbade i stockholm på lördagen, då kändes det bättre och slita hemma, men på söndagen satt hon hemma och påtade och det blir genast lite jobbigare när man själv börjar bli lite trött och vill slappa men ändå måste fortsätta.

Sen kan jag berätta att moster ringde och undrade vad som blivit fel med hennes bilder jag skulle beställt förra månaden: 
-jag har åkt runt till både onOff och el-giganten tre gånger nu men mina bilder har inte kommit än!
-Ja aa ja  jaa just ja det skulle jag fixa... säger jag..

  Sorry

Kommentarer
Postat av: Brunt

Nåde dig om det blir/blev Onoff!!

2008-08-28 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0