Livets Ord

Den gamla "sekten" har blivit rumsren, efter 25 är har frikyrkan med Sten-Gunnar Hedin i spetsen nu bett om ursäkt för frikyrkans "tvivel" till Pastor Ulfs skapelse...
Jag lämnade i alla falla pingstkyrkans trygga barm för the word of life with my wife i helgen.
Och.... allt var som vanligt, bara liiite större och lite längre: 

  ¤Pålysningen - längre än reklampasset på SF Bio
  ¤Kollekt-talet - längre än predikan i pingstkyrkan
  ¤Kollekt-boxen - HINKAR..
  ¤Talarna  - lite tjockare o roligare...eller

paraply
The wife and I plus lillebror Ask som var på besök är så glada i regnet.

Jag kan väll avsluta med att säga att jag gått o nynnat lite på Askens sång idag.
häromdan tog han upp min gitarr och frågade( han är lite försynt) om han fick spela några låtar för oss, och sätter igång med världens underbaraste låt " .. your precious and thats the truth, your gorgeous ..." . Ja sådan är han, uppe i ottan o springer, kör några reps med abslidern för att få dom perfekta magrutorna, tar sedan guran och komponerar underbar musik, Drömmannen...
Ev. lägger jag upp en smyginspelning om några dar.


Kommentarer
Postat av: flugan

usch va gammal man ser ut. hemska tider.

2008-08-05 @ 16:18:49
URL: http://smalin.blogg.se/
Postat av: Faster Aster

Oj oj oj jag visste inte att jag hade en lillebror hmm

Sedan ser jag att det star Aster pa en av skyltarna, kul kul

2008-08-05 @ 19:01:20
Postat av: maken

Ja visst är det coolt med skylten, har väntat för att se om du skulle se det! ok ja jo du har nu en lillebror!

2008-08-05 @ 19:21:57
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0