Herrbetjänt!!!

Frun har möblerat om där hemma, precis när jag vant mig vid att hänga upp mina kläder vid min sida nedanför sängen.
image221
Jag har sagt att jag kommer fortsätta försöka hänga mina kläder där även om  stången är flyttad...
- 'du får väll skaffa en herrbetjänt eller ställa dit en stol' sa hon då och det var the end of den diskusionen, och på nya hyllan,   där, där     får jag inte ens ställa upp något så där, så länge bara ens...
       .. och min bonsai har hon flyttat på.

Funderar nästan på att skaffa en älskare så jag blir tvungen att skaffa en extra lägenhet där jag  kan dona med saker bäst jag vill! 

Sen är jag kanske ändå sugen på att skaffa en herrbetjänt, Åhlens kanske har en som inte är såå  ful..

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag (: gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst. kylie minogue vs keira knightley :)

2008-04-15 @ 16:21:07
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmm.... Älskare??

Är du säker på att det inte är en garderob du behöver... som du kan komma ut ur?

2008-04-15 @ 20:27:02
Postat av: Anonym

Ey... Kompisar från förr mannen. Håller på det ett tag till!

2008-04-16 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0