Friday night ... im sooo excited

Det gifta livet sätter sina spår, livet blir bekvämare, man behöver inte anstränga sig för att umgås utan man har alltid någon. Man kan till och med vänja sig vid att bara ta det lugnt på helgen, stanna hemma och vila upp sig tillsammans med sin fru!
En gång funderade jag, att jag kan nog tänka mig att vara med den här tjejen hela mitt liv. Jag kan nog gifta mig med henne, jag kan vara med henne för alltid. och man vänjer sig vid det, men vad gör man när hon inte längre finns där..... 
man går kanske en sväng för att finna någo(t/n).... Jag fann vila och slutligen frid!

____________________________________________
*Min fru väntas komma hem om 103 dagar....

Kommentarer
Postat av: fru malinss

inge bli överkördavetttågfasonernu. ok. jag kommer hem om 102 dagar men innan dess har du varit här och vi har haft en riktigt fantastisk honeymoon.

2007-09-22 @ 04:19:01
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0