5 minnen från helgen!

Efter ni 9 hårda år kastade Pedher in handuken, så jag åkte åkte hem över helgen!

5)Har tyvär sålt min far en dator som han envist hävdar inte fungerar, jag tar med mig dubbla windows och Office uppsättningar och stannar till, trycker på power och dator fungerar.  Min far har inte vågat slå av den sen dess


4)träffade även min Moster som extraknäcker på sin gamla skola, men är det lagligt:
   - " Maggan du är ju pensionär vad gör du här, tänk om Polisen ser dig!"


3)Till kaffet dukas tårta fram, Mor slänger snabbt i sig 2 bitar medans vi andra njuter av kaffet, när jag skär upp min första bit säger hon:
 - "vänta, vi skulle kanske spara tårtan till Erik i morgon, det är dumt att äta mer, man blir ju så fet!


2)Min Pastor Pedher avtackades efter nio år i Filaldelfia Valla, minnen delades och tal framfördes, den enda som visade dålig respekt var Eriks senaste fru Elinor som verkade tänka på annat.


1)Jag åkte sedan själv den långa mörka vägen hem igenom regnet och kände mig ensam...





Kommentarer
Postat av: Elli

Men hallåå!!! Så där uttråkad såg jag väl ändå inte ut?? Du måste ha retuscherat eller nåt!!?? Usch då...stackars Pedher.
Å så det där med att jag är Eriks SENASTE fru!?? Hum...VEM var den förra??

2007-09-17 @ 22:28:26
URL: http://hustruask.blogg,se
Postat av: flugan

vilken tur att Maggan hade på sig en kinatröja. Antar att det måste ha känts som att en del av mig var där. KUL! Att du ska åka bil alldeles ensam i regnet. lilla lilla joel som är så gullig. I lööööve you iaf!

2007-09-18 @ 04:33:24
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0