ojoj, idag har shopped till I dropped

Hon sa, expediten, att vantarna faktisk var killvantar och att det inte är några riktiga bjällror men att jag kanske inte behöver ha min rosa jacka på samtidigt.... som om jag skulle ha nån rosa jacka!
image94
Vad tror du Malin är dom ok, köpte en ny mössa med. grått fungerar ju alltid tänkte jag, så som jag alltid brukar tänka när jag köper något grått. Nu när jag ser bilden börjar jag bli lite osäker på vantarna, för jag brukar inte tänka något speciellt när jag köper något med bjällror på, kanske borde göra börja med det...

Sen måste jag varna för affären MOOD, gå inte dit . Jag har gått dit en gång i månaden under ett år för att hitta något för mitt tillgodokvitto, dom har saker som nääästan är ok men som inte riktigt håller, det var så jag åkte dit en gång, jag märkte hemma att den inte riktigt var bra, tröjan, så jag lämnade tillbaka den och först nu idag (~1 år senare) har jag lyckats hitta något för tillgodokvittot, en svart skjorta, för jag tänkte så som jag brukar tänka när jag köper något svart, svart går ju alltid att matcha!


Kommentarer
Postat av: flugan

i like the vantar. de kommer liva upp ditt liv lite mer nu när jag är borta och mörkret kommer krypande uppför stuprännan. varje gång du tar på dig dom kommer du höra mig sjunga bjällerklang bjällerklang hördes dingelidång....ohohoh

2007-10-08 @ 03:59:57
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: daddy

jag kan inte släppa det där med det virkade överkastet....

2007-10-09 @ 10:24:40
URL: http://daddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0