Det händer inte så mycket...

sorry wife, men jag kan väll berätta något ändå! ja just det, jag har träffat en gammal gymnasiekompis till dig från Hudik, känner du igen henne? och sen kan jag väll berätta att jag han med toksjukt mycket saker igår kväll, mellan 19 och 22:15 han jag:
        - raka mig med, du vet vem by now!
        - klippa mig med din present
        - duscha mig med...hippon!
        - diska och byta lakan
        - få punka på cykeln
        - springa halva vägen till bio
        - och se "Ensemble, c'est tout ", fransk film med micko
        - och, ja just det tvätta tre maskiner: vitt, färgat och en koboy-skjorta
        - hm, åt jag inget igår... 
image104image105image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0