Jag lider med Jens

Helgen flöt på lugnt: klättra-sova-tvätta-stan-spelkväll-kyrkan-klättra-innebandy. klättrar dubbla pass nu för att ta igen dom 6 veckor jag snart kommer missa...
Sara o Jens kom över på lördagen för lite late night gaming dom hade även med sig 2 tjejkompisar som jag tror att jag kommer ihåg namnen på, men det är ju dumt att chansa! Sara visade i alla fall upp sin sämsta sida hitintills: först vägrade hon acceptera att philadelfiaost är en cream cheese, sedan, när Jens (hennes make) mycket väll kunde tänka sig att ta mer glass, sa hon "nej tack, Vi ska inte ha mer!", När det även kom fram att Sara förvägrat  Jens att använda diskmaskinen hemma  (Han får inte vänja sig i ifall dom får det sämre ställt i framtiden) började jag tycka synd om honom.
Om ni nu tycker att jag går lite väl hårt åt Sara beror det bara på att jag förut nästan haft en helgonlik bild av henne och vill då ta ner henne till en mer mänsklig nivå... men Jens du har fortfarande gjort ett kap med den kvinnan.
image158image159image160
På Stan: Micko hann skriva slut på 3 pennor innan han fastnade för en 5 kronors 5 mm svart.

Kommentarer
Postat av: flugan

jag läser; sara o jens kom över på lördagen... en liten fråga bara, bor Carita hos er eller?

2007-11-27 @ 01:31:41
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0