I går drog jag till stallet istället...

..för att ha en skön o mysig hemmakväll. För att slippa gå behörighetskursen (350:-) ljög jag inte men jag sa att jag har klättrat en hel del, och nja det stämmer ju om man räknar med träd + min o mickos utflyckt i helgen. 
image148
klättring är annars den ultimata träningsform:
  - man tar ut sig till man är så trött att man faller
  - man får snygga, små och smidiga muskler
  - man tvingas att hålla sig slim för att inte skämma ut sig
  - man kan mysa o prata med dom andra som står och säkrar 

Ett minus om man är gift ( förutom det det lättraggade läget vid pungt 4) är att ringen kan bli liiiite sleten.
tänkte avsluta med att berättat lite om den gravida kvinnan som klättrade men jag vet inte riktigt vad jag ska säga... en bild hade varit kul, ett tag tänkte jag fråga henne hur det var att klättra gravid men vågade in, man har ju tagit fel förut!

Kommentarer
Postat av: flugan

jag är nöjd så länge ringen sitter kvar på fingret.

2007-11-04 @ 15:08:34
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: malin

Malin joined the group "wanna see the virkade överkastet".

2007-11-05 @ 01:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0