Frugan, nästa gång får du besikta bilen!

Hur jag än försökte se söt ut så blev jag total-dissad, förstår inte varför han var så intresserad av min gamla Skoda och dess brister... liiite oljeläckage, något instablila däck och ojämn bromsverkan, när han sa att spindellederna(?? ?) var glappa på bägge sidorna tänkte jag berätta, men jag skämdes väll!
Även om jag berättat att jag vet lika "mycket" om bilar som min fru, så tror jag Malin hade lyckats bättre på besiktningen!

Ikväll ska jag tsitta på Råsunda o huttra och se en match som jag inte har råd att se...
image157

Kommentarer
Postat av: malle balle

ja nästa gång blir det verkligen jag som besiktigar bilen, det hör ju jag minsann. slösa på pengar på det där sättet...ett tips; du som kille kanske inte ska vara alltför charmig mot en kille nästa gång...du vet alla tycker inte om att dricka soppa från samma skål...

2007-11-22 @ 01:47:35
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0