tripping around Indochina

jaha mhm... 4 weeks gone... 2 weeks to goo and the wife still by my toe!
Hongkong till kina och direkt till Lijiang (yunnan) via dag o natt - train o nattbuss, men det var det vart for mamaNaxi tog emot oss med open arms... tog en snabb hike genom tigerravinen som gav mig brannskador... malin behovde inte sina nyainkopta vantar!
For sedan nerat indochina och startade direkt ett slagsmal nar vi kom over gransen till Vietnam... den aldre filuren som forsokte skinna oss pa vara forsta dong slet av sig jacka, fintade en jibb men gav yngling en klockren pungspark... ynglingen som erbjudit oss ett pris vi accepterat aterhamtade sig snabbt och korde oss till stationen men om han alltid var sa opratsam vet vi inte!
Efter ett mysigt Hanoi och en mulet hallonvik bussade vi till Hoi An en liten village with many tailor, jag sydde upp en t-shirt med fyrkantig ringning som blev liite kvinnlig... nej den finns inte kvar... i mina agor iaf!
prutt prutt ...prutt ja och nu er vi i Cambodia och ankor... i morgen ber det av till templen.. so long



Kommentarer
Postat av: Andreas

Idag fick vi kortet! Tack!

2008-01-11 @ 02:25:57
Postat av: daddy

hehe, jag tror det kommer imorrn till mig. tack!

2008-01-14 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0