I'm off to reclaim my wife!

Ska åka inom en timme, ska bara packa liite först men jag tänker inte ha med mig så mycket; ett handbagage resten finns nog där. Plockar upp mor i Stockholm(hon har talat på nån kvinnofrukost) om 55 min, åker hem till oxelösund där maggan står beredd med mat. mor o jag flyger från skavsta vid 4 och leker med syrran 3 dar. flyger 20:00 på tsidag till hongkong där Malin kanske står och väntar.
Ja Malin ringde nyss -"Du får ringa om planet är försenat, jag har ingen lust att stå på flygplatesen och vänta på dig"  känns bra att hon längtar så mycket efter mig, håll tummarna för mig; att jag nu får hem min fru och att äktenskapet håller!

k, vi är tillbaka om 6 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0