Träffade på en gammal ...

.. Gymnasievän i helgen!
Tyvär lämnades jag ensam med hans något äldre vän i någon minut:
(moi)       - eh jaha, så du är björns pappa eller? (tänker att dom såg rätt lika ut)
(old guy) - nej, vi är kompisar!
(moi)       - jaha... ( tänker febrilt på hur jag ska skämta mig ur det här..)
(oll guy)  - jag är bara fem år äldre...
(moi)       -  åh( tänker tänker ... 5 år bara aj aj)
(old guy) - eller...
(moi)       - mm( ??)
(old guy) - kanske att jag är 10 år äldre....
(moi)       - (tänker 10 år ... det skulle funka!)
sippar sedan på mitt kaffe tills björn kommer tillbaks


Kommentarer
Postat av: frun

att man inte kan ta ut dig någonstans innan du skämmer ut dig...

2008-05-05 @ 17:01:52
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: top modell

haha. för bra för å va sant. haha så illa pinsamt!

2008-05-09 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0