I made a britney...

och jag som hade så fint hår, vad ska mamma säga!

annars har jag varit i tampere o köpt lakrits, firat svärmor favoritdotter? som tagit examen, slängt alla mina S(skulle jag ha läst dom igen..), köpt ett par beigare chinos slim and trim, storken har även bjudit frun o mig på bröllopsmiddag(med det avklarat kanske vi nu kan fundera på att skicka ut dom där tackkorten...) , bror kom även över "to watch the game" , britney spears, och en dagskryss till Åhland
lakrits i finlandslimits the legsme, my smaller half and the dad

Kommentarer
Postat av: flugan

i think u look hot. hottest guy ever!

2008-06-12 @ 14:00:00
URL: http://smalin.blogg.se/
Postat av: Nunn

Grymt grymt. Jag är avundsjuk. Håll det hemligt för din svärmor bara, hon blir ganska läskig annars.

2008-06-12 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0