Har du en stör i röven eller?

Blev påhoppad härom dagen av en man på jobbet, vi kan kalla honom "korven" , han skrek:
?"ÖÖh, har du en stör i röven eller!"  jag tittade på honom .... tystnad....jag tittade på dörren jag kom in igenom... tystnad.....jag funderar "vill han att jag ska stänga dörren.."  , jag sätter mig ner....han mumlar något så jag säger
-"vill du att jag ska stänga dörren så kan du väll bara säga det."
?"Du skulle ÄNDÅ inte förstå!!!"

Jag tar inte "Korvens" utbrott personligt, men anklagar någon dig för att ha fisk i rumpan, kolla då först dörren sen rumpan!

Kommentarer
Postat av: johan

va, äre det frugan menar när hon säger att jag har en stör i baken.....

2007-09-19 @ 18:47:35
URL: http://daddy.blogg.se
Postat av: Gustav

tänkte bara titta in och hälsa att: det som händer i Hong Kong, stannar i Hong Kong!

2007-09-20 @ 19:26:15
URL: http://tearsofmalmoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0