Arlanda-London-Miami-Tegucigalpa


När inte frugan kan ställa upp får äkta maken vinka av hennes bror.
Martin ska i alla fall göra en PMU-praktikantPeriod i honduras och
kommer vara borta en 6 månader, vill ni förja honom finns han på
resedagboken.se
Det enda bekymret på resan är alla sjukdomar i centralAmerika...
dessa har gjort att hans mor tvingat med honom mer tabletter än
han kan svälja under 6 månader och hans största fara på resan blir
förmodligen felmedicinering 
Själv gav honom i stället en dollar som avskedspresent och hoppas
han klarar sig en vecka på den.

Vad han ska göra där är det ingen som vet, Martin själv fundrar på
om han kanske skulle gräva avlopp, jaja lycka till i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha så han är på väg nu. tur att du kunde ställa upp som stand-in för mig. bra där med dollarn.
/Frugan.
P.S märkte du vad formellt det blev ovan. kul! D.S

2007-09-14 @ 15:42:25
Postat av: Nunn

Den dar dollarn var en savour joel, utan den skulle jag bara haft 5-dollarsedlar o uppat o inte kunnat kopt den dar fantan i cola-automaten!!
Fick forresten "veta" vad jag ska gora idag...alltsa dom sa vad jag skulle gora...sen att jag inte fattade vad dom sa ar en annan sak.
Men jag tyckte jag horde nagot om nagot vattenprojekt...men vanta det visste jag ju redan!

2007-09-17 @ 23:28:43
URL: http://marremupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0