41.2 grader och tyfoidfeber, ska det vara en ursäkt!

Då var man åter på fålhagsleden, hela familjen samlad under samma tak, skulle man kaske kunna tro!
Men nej, frugan slutar inte att förvåna. hon vägrar leva som man o hustru och har tagit in på ett privatrum skulle man kunna säga...   Så det är väll Micko och jag igen!
I natt hade hon tydligen lagt en pizza utan att torka upp efter sig så det är kanske tur hon inte bor hemma.
I kväll måste jag kanske ändå besöka henne på sjukhuset( hitintills har hennes syster ordnat allt med sjukhuset; kört dit henne och besökt henne), jag har ingen ursäkt längre: jag har redan besökt min mor(sovit över), hämtat bilen och jobbat 2 dar. nej det är inte mer än rätt, hon är ju ändå min fru!

Kommentarer
Postat av: Nunn

Men var inte syster immun mot sjukdomar?
Jobbigt jobbigt, men kul att ni har kommit hem iaf.! Safe and sound.
Sjalv har jag varit i Mexiko i 2 minuter och akt buss 30 timmar pa tva dygn. Var inte alls sadar jatteroligt. Typ varsta veckan hittills. Men jag hoppas ni haller stallningarna, har alltid velat sett malin ligga pa sjukhuset forovrigt. Halsa henne det.

2008-01-17 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0