Svärmor! we have a problem

Det är din dotter som vanligt, ja din yngsta dotter.....image202

Hon har redan snott tillbaks den enda byrå vi äger, fyllt varenda ikeaback och tvingat ifrån mig halva min garderob! Men det finns ändå ett överflöd av kläder kvar och hon har redan börjat mörka klädinköp för mig (jag tyckte att ett jackinköp i månaden borde räcka).
Eftersom det inte existerar några natthögsbord funderar jag på att skaffa en byrå till mig själv i stället, men vilken ska man välja, är själv sugen på den undre, borde kanske köpa båda!

Kommentarer
Postat av: Mappa

Vad snäll mot Malin, hon har fortfarande några kubik kvar här hemma.

2008-02-22 @ 19:47:41
Postat av: syster

kop den grona soffan.

2008-02-25 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0