Throat Cutter

Har inhandlat det ultimata verktyget för borttagning av hår, det finns faktiskt ingen närmare och skönare rakning än den med kniv, då undrar ni då kanske... varför gör inte alla män det med kniv:

- Well, riktiga män(typ Gudfadern) vet självklart om det redan
- Gilette säljer hellre rakblad som slängs än knivar som slipas
- Det krävs ett visst tålamod, man lär sig inte direkt...
- den kallas inte för Throat Cutter bara för att...

Har faktiskt bara testat den på kinden än så länge, tryckte den lite mot halsen upp under, in i det mjuka partiet innanför käkbenet och blev lite svettig, tänkte att man ska inte rusa in i saker. men ikväll ska jag testa "hals skärarn" på halsen.

 image103

Kommentarer
Postat av: flugan

Joel don't be hasty...

2007-10-22 @ 15:47:12
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Husbandet

Fick lite gudfardern känsla av din blick där...Bäst att komma ihåg att jag ska kyssa din ring nästa gång vi ses..annars finns det väl risk att "hals skärarn" kommer och hemsöker mig...

2007-10-23 @ 12:10:22
Postat av: flugan

jag är så less på den där halsskäraren nu. kom med nåt nytt. jag väntar med iver på updates.

2007-10-25 @ 10:48:30
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Nunn

Kudos att du namnde gudfadern! Skulle ju dock varit lite coolare om du skulle legat pa en brits som i de omutbara ocksa rakar raknissen gora ett litet snitt sa blod kommer o tittar snett pa honom som b ara al capone gor!

2007-10-30 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0