NordStröm...

ja hon heter så, min vän Anna, hon bjöd i alla fall på inflyttnigsfest nu i helgen. 15kg kött  var inköpt så att jag inte skulle klaga, fick även med en matlåda hem dagen efter. Det roliga med Anna är att hon är mitt största fan (engelska), vad jag än säger så skrattar hon....borde hitta ett sätt at utnyttja situationen.  Well jag har försökt men som den pastor hon skolar sig till tränar hon hellre förbön på min diskbänk än utveckling av kvinnliga sidor då både disk och tvätt negligeras när hon sover över hos oss!

Och ja Anna du kan få va min mor ibland men då får du ta hand om mig o micko lite bättre
men kan jag verkligen vara din son och samtidigt gudfader åt dina barn?

Kommentarer
Postat av: flugan

inge bråk med min anna nordENström nu. och jag trodde att du hade micko för att diska och tvätta?? vad har du han där annars för??? förvirrad tjej.

2007-10-10 @ 03:49:07
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: flugan

jag undrar lite över det där med det virkade överkastet, har du bäddat med det än?

2007-10-11 @ 11:04:05
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0