HongKong den 5:e

Gick till chefens rum för lite networking o lite småprat, min asienresa kom på tal och
chefen på Bromma konstaterade att han bara visste ungefär när jag ska åka ( i början av December) och varför( för att försöka rädda äktenskapet).
Jag försökte lugna honom med att säga ett exakt datum för avresa, 'den 5:e' sa jag och det stämmer nästan, det är i alla fall då jag landar hos Malin... men när det kom fram att jag inte hade bokat någon hemresa blev han åter lite bekymrad, just då ringde stor-chefen från mitt jobb i Uppsala -vet du att joel ska ha semester?? ... ... .. .flera månader..... ,.ö.. ....,. .m..... VA? va!  ....... ,  midsommar ,..... fru , , .. . 

Jag smet iväg från chefens rum och försöker nu pigga upp mig med en varm chokolad, frugan en sak är i alla fall säker-  jag kommer , men när och om vi överhuvudtaget behöver åka hem kvarstår att se.

Kommentarer
Postat av: fru ek

i like you big time.
det här det kommer bli så bra så bra.
mamma gunilla kan säkert prata lite med dina bossar så att vi kan vara borta tills midsommar. det här kommer bli så bra så bra.

2007-10-16 @ 04:11:34
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: gunilla

Mamma gunilla vill med det bestämdaste säga till son hustrun att Joel får inte vara borta så länge.Det vore fint om han fick hem sin lilla fru redan i januari.Eftersom han älskar sin lägenhet och sin fru är det argument nog att få er hem snart.Sin inneboende skulle han dumpa av i Frankrike.visst var det så?

2007-10-16 @ 08:39:29
Postat av: Husbandet

Är det inte bättre att ha sin fru mer på hemmaplan Joel?!;)Då slipper man det där...

2007-10-16 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0