En doft av frun...


Jag med Roomie bjöd in svägerskan m roomie på mat utan avec... men det blev mysigt ändå, vintertiden gjorde det mörkt fort och i skenet av stearinljus kunde man tänka att det kanske var frun som satt där mitt emot ändå. En present gjorde nog att jag inte gick minus på besöket, värre var det för Micko!
En annan blunder under helgen var att vårat noggrant uträknade system för att slippa kollekten helt omkullkastades av vintertiden, Istället för att anlända lagom till predikan satt vi nu där redan kvart i elva...  Micko som inte tycker om att slösa tid kom på att han inte hade nån förströelse med sig och funderade på att åka hem ett tag men vi höll ut!
Startade annars min klätterkarriär í helgen och han även se en konstellation med Happy i både stilla och rörlig bild, tack Anna o Sara!


Kommentarer
Postat av: flugan

men titta va glad happy är. där kan han gott hänga.

2007-10-30 @ 18:04:13
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Elin

Man får tacka för senast. Mumsigt! Men vad gör Steve? Sitter han och röker brajja mellan de två söta damerna? Eller vad är det för vit pinne han sitter och suger på, en bit elkabel? Kanske blev självmordsbenägen när han fick flytta hem till dig, inte lika mycket Ben&Jerry's i frysen...

2007-10-31 @ 23:33:33
Postat av: daddy

daddy joined the group: "Want to see a bild på det virkade överkastet"

2007-11-01 @ 10:21:58
URL: http://daddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0